Com cada any, des de l’Ajuntament de Manlleu oferim a les entitats i associacions un curs adaptat a les vostres necessitats.

A partir d’algunes propostes, hem preparat un curs de 12 h de durada que us ajudarà a millorar i actualitzar la comunicació entre les entitats de Manlleu i les entitats i la ciutadania, a través de les noves tecnologies. Ens referim a internet, web, blogs, Facebook, Youtube, Twiter, instagram, butlletins electrònics…

 El coneixement d’aquestes eines us permet un accés immediat a la informació i a la comunicació i posar-la a l’abast de tothom.

Aquest curs us ajudarà a conèixer-les totes i triar aquelles que a cada entitat us siguin més útils. Després del curs, si voleu, disposareu de formació particular per aprendre el funcionament de les eines que heu triat per a la vostra entitat, en cas que hagueu de actualitzar la informació o bé començar-la des de nivell bàsic.

Per inscriure-us o si voleu més informació truqueu al 93 851 50 22 (ext. 20043) de 8 a 15 h i demaneu per Mercè Sayol, tècnica de Participació Ciutadana, o bé envieu un c/e a participa@manlleu.cat

PROGRAMA

CALENDARI

Noves estratègies de comunicació digital per aconseguir l’èxit